Evove | Onze diensten
14495
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-14495,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-6.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Onze diensten

Wat doet een virtuele assistent voor u?

Een secretaresse is het aanspreekpunt van uw bedrijf. Een administratief medewerker brengt orde in uw administratie. Telefoonservice is ontzettend handig als u het druk heeft met bijvoorbeeld uw patiënten, maar wat zijn nu precies de werkzaamheden?

Lees het hieronder.

  • Secretariële diensten

    • Telefoon aannemen
    • Agendabeheer
    • E-mails beantwoorden en versturen
    • Inplannen van afspraken, vergaderingen en overige
    • Reisplanning & verzorging
    • Bestellen van benodigdheden
    • Klantcontact onderhouden
    • Sociale media bijhouden
    • Algemene ondersteuning
    • Deze diensten zijn ook te combineren met de administratieve diensten

Een secretaresse zorgt voor een goede start van de dag. Als u op kantoor komt, hoeft u zich geen zorgen te maken over alle binnenkomende telefoontjes en e-mails waar u eigenlijk helemaal geen tijd voor heeft.  Toch hebben uw relaties een aanspreekpunt. Uw afspraken worden genoteerd en /of gewijzigd en u krijgt daar bericht van. Overige zaken, zoals het plannen van een bedrijfsuitje, boeken van een (zaken)reis, bestellen van (kantoor)benodigdheden, kerstpakketten en noem maar op. Alles wordt u uit handen genomen. Het enige wat u hoeft te doen is uw secretaresse van details voorzien.

  • Telefoonservice

    • Telefoon aannemen
    • Doorverbinden naar de juiste afdeling
    • Vragen beantwoorden
    • Afspraken inplannen/wijzigen

Het hebben van een telefoonservice verschilt met de secretariële diensten. Deze dienst is voornamelijk geschikt voor bedrijven die veel te maken hebben met klanten die afspraken willen inplannen, denk bijvoorbeeld aan een Fysio-praktijk ,tandarts, Personal trainer, of bedrijven die zich simpelweg niet willen bezighouden met het opnemen van de telefoon, de telefonische klantenservice wilt verbeteren of toegankelijker wilt maken.

Ook kunnen wij eenvoudige vragen beantwoorden. Kunnen wij uw patiënten/klanten niet te woord staan om wat voor reden dan ook, dan kunnen wij hen doorverbinden of later laten terugbellen, zodat u zelf de telefoon kunt  opnemen ( bijvoorbeeld elke dag tussen 13:00 en 14:00) Zo hebben zij altijd de mogelijkheid om uitgebreide of persoonlijke vragen aan u te stellen. Tegenwoordig scoor je als bedrijf pluspunten als er ook klantenservice via Whatsapp wordt aangeboden. Ook dit kunnen wij voor u beheren.

U betaald per gesprek een vast tarief en per maand abonnementskosten. De hoogte van de abonnementskosten is afhankelijk van het aantal afgenomen maanden en aantal binnenkomende telefoontjes.

  • Administratieve diensten

    • Offertes maken
    • Facturen aanmaken/verwerken
    • Facturen inboeken
    • Betalingen klaarzetten
    • Controleren en invoeren van gegevens
    • Bijhouden van de debiteuren- en/of crediteurenadministratie
    • Overige werkzaamheden omtrent uw administratie is altijd mogelijk, vraag gerust naar de mogelijkheden.
    • Deze diensten zijn ook te combineren met de secretariële diensten

Een administratief medewerker zorgt voor rust in uw administratie. U bent natuurlijk niet ondernemer geworden om vervolgens alleen maar met uw administratie bezig te zijn. Wij nemen deze zorg uit handen, zodat u kunt doen wat u wilt; Ondernemen!

Uiteraard verschilt het per bedrijf wat de werkwijze is, welke software er gebruikt wordt of wat voor extra werkzaamheden u in uw bedrijf heeft. U kunt dit van te voren altijd bespreken met ons, zodat wij onderdeel worden van uw bedrijfsstructuur. Aan de hand van uw wensen maken wij een offerte op maat.

U kunt onze administratieve diensten ook combineren met de secretariële diensten. U krijgt dan een allround medewerker die alles voor u kan regelen, zoals het klantcontact, e-mails, telefoontjes, agendabeheer, incasso’s, betalingen, facturen inboeken, bijhouden van social media. verwerken van gegevens en wellicht nog meer.

  • Overige diensten

    • Agenda/afspraken systeem
    • Facturatiesysteem
    • POS Systeem

Om uw administratie te doen, maakt u vaak gebruik van uw eigen systeem. Wellicht bent u hier  niet meer tevreden over of kan deze wel een update gebruiken.Onze developers maken voor diverse bedrijven systemen op maat. Denk hierbij aan een eigen administratiesysteem, telefooncentrale, online agenda en/of POS. Bent u op zoek naar iets anders? Geen probleem, vragen staat vrij.

Benieuwd naar de mogelijkheden?